ارسال سوال سریع
بروزرسانی: ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ زندگینامه کتب مقالات تصاویر سخنرانی دروس پرسش‌ها اخبار ارتباط با ما
دسته بندی موضوعی آخرین پرسش‌ها پرسش‌های تصادفی پرسش‌های پربازدید

■ فقه

ابواب العبادات

کتاب الصلاة

کتاب الطهارة

کتاب الصوم

کتاب الحج و العمرة

کتاب الزکاة

کتاب الخمس

کتاب الجهاد

کتاب الأمر بالمعروف والنهي عن المنکر

أبواب المعاملات

ابواب العقود

کتاب النکاح

الأبواب الإقتصادية

ابواب الإیقاعات

کتاب الطلاق و ما یناسبها

کتاب الإقرار

کتاب الجعالة

کتاب الأیمان و النذور

أبواب الأحکام

کتاب الصید و الذباحة

کتاب الأطعمة و الأشربة

کتاب الغصب

کتاب الشفعة

کتاب إحیاء الموات

کتاب اللقطة

کتاب الإرث

کتاب القضاء

مسائل مستحدثه

الأفعال المحرمة

فلسفه فقه

القواعد الفقهية

تاریخ فقه

فقه الأخلاق

■ علوم الحدیث

رجال شیعه

کلیات رجالی

مفردات رجالی

رجال اهل سنت

کلیات رجالی

مفردات رجالی

فهرست و کتابشناسی

کلیات فهرستی

مفردات فهرستی

حدیث

فقه الحدیث

دعا و زیارات

■ اصول فقه

مباحث الفاظ

اصول عملیه

برائت

تخییر

احتیاط

استصحاب

■ تاریخ

تاریخ اسلام

تاریخ تشیع

■ امور عامه

حوزه علمیه

■ تفسیر و علوم قرآن

تفسیر

علوم قرآن

■ اخلاق

■ تراجم

تراجم شیعه

تراجم اهل سنت

■ عقاید و کلام

ملل و نحل

اعتبار لیلة الرغائب

با سلام و احترام
چند سال پیش، سخنانی از حضرت آیت‌الله مددی منتشر شد مبنی بر این‌که ایشان لیلةالرغائب را نه‌تنها سنت نمی‌دانند؛ بلکه به بدعت بودن آن نیز معتقدند.

حال، با توجه به این‌که روایت لیلة الرغائب در اجازه علامه حلی به بنی‌زهره نیز موجود است و همچنین با توجه به این‌که شنیده شده: نظر معظم‌له دراین‌باره اندکی تغییر کرده‌ است، سؤال این است که نظر معظم‌له همچنان همان نظر سابق است یا تجدیدنظری درباره این مطلب صورت گرفته‌ است؟

بسم الله الرحمن الرحیم

این مطلب در بعضی از کتب علماء ما بصورت مرسل نقل شده است.

تاریخ: [۱۳۹۷/۱۰/۴]     بازدید: [2615]

ارسال سوال